The Healthy Box

 
I fredags blev jag så himla glad när jag såg att den här boxen (oktoberboxen plus) från The Healthy Box hamnat i min postlåda. The Healthy Box är en prenumerationstjänst där du får hem en box med nyttigheter varje månad. Det innebär att du får chans att prova nya spännande hälsoprodukter levererat till ditt hem. Boxen innehåller produkter som nötter, torkat frukt, superfoods, hälsodrycker och rawbars. Det kan också ramla in en och annan hälsotidning eller träningserbjudande. Helt enkelt, en blandning av produkter som får kroppen att må bättre! 
 
Om man vill kan man också beställa en box då och då utan att prenumerera. Varför inte köpa en present till dig själv? Det gör jag ibland när jag känner för att skämma bort mig själv lite extra. Jag menar, vem blir inte glad av ett paket fullt med saker man tycker om? 
 
Tips! The Healthy Box är också den perfekta julklappen. Antingen kan man ge bort en box (t.ex Julaftonsboxen för 299 kr) eller en prenumeration (t.ex 3 månader för 489 kr). In på hemsidan och kolla!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Älskar din blogg, så inspirerande och roliga recept. Jag tänkte fråga om du kunde göra ett recept på hälsosamt vörtbröd inför jul? Ha en bra dag. Kram :)

Svar: Hej! Vad glad jag blir! Nu inför jul är det mycket som ska hinnas med, men ska absolut tänka på saken! Kram :)
Josefin Eklund

2015-11-22 @ 10:37:02
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Hej! Mitt namn är Josefin och det är jag som driver den här bloggen. Här delar jag med mig av mitt intresse för mat och hälsa i form av recept, tips och inspiration. Min filosofi är att mat ska vara nyttig, enkel att göra och en ren njutning att äta. Glöm krångel och matångest. Mat ska ge glädje och energi!